Brush lettering apvērsums

Lieta, ko arī es esmu mēģinājusi. B E A U T I F U L.  Un turklāt tas nemaz nav tik sarežģīti.

Mani vispār aizrauj skaisti burti, skaists rokraksts, rakstīšana ar spalvu un tā tālāk. Un ticiet vai nē, bet to var iemācīties no youtubes. Sanāk ļoti skaistas vārdu gleznas, apsveikuma kartītes un iedvesmu dāvanas mammai vai draudzenei.

Es nekad neesmu lepojusies ar ārkārtīgi skaistu un izkoptu rokrakstu, bet, pieliekot pūles un rakstot lēnāk nekā tas būtu ierasti ikdienā (līdzīgi kā raksta ārsti), sanāk pat diezgan glīši.


Man ļoti mīļa vieta ir Idealist mākslas telpa Krišjāņa Valdemāra ielā, Rīgā. Parasti skatos viņu FB lapu vai Instagram kontu un siekalojos, cik skaists ir viss, ko viņi tirgo vai rada, vai rīko. 
Kā es nonācu līdz Brush Lettering? Nopērkot Water Brush, lai krāsotu krāsojamo grāmatu. Smieklīgi, vai ne? Jo galvenā doma bija tāda, ka nevajag trauku ar ūdeni blakus, lai krāsotu ar akvareļu krāsām. Vēl smieklīgāk, vai ne? Vienvārdsakot, Water Brush ir ota, kurai rokturī var ieliet ūdeni.

Saprotot, ka Water Brush var izmantot arī kaut kam citam, nevis tikai tupai krāsošanai, ņēmu talkā veco labo jūtūbi un pēc atslēgas vārdiem sāku meklēt kā tā lieta īsti jādara. Pāris desmit minūtes un amats rokā!  → Tas nozīme, ka visa māja noklāta ar avīzēm, akvareļiem, papīru un pārtikas plēvi, jo jūtubs iemācīja kā taisīt fonu mazajām vārdu glezniņām. 

Fantāzijai jāļauj vaļa, lai taptu skaistas lietas. 💜

Foto: no privātā arhīva


Foto: no privātā arhīva

Un šīs mazās vārdu gleznas lai top ierāmētas un dāvinātas!

Šī emuāra populārākās ziņas

Kur liksim sveces, ja mājās nav svečturu?

Patiesība par 6 minūtēm un 365 dienām

Pārdomas rudenī